4 דוגמניות אונליין

בובה פראית

לדעתי, סקס הינו דבר בסיסי ביותר באנושיות שלנו. עבורי, סקס הוא דבר פרימיטיבי שיש לחוות אותו באופן כמה שיותר פראי. אין לי עניין בבחורות עדינות ונעימות שמתנהגות כמו 'ליידי'. בסקס אני מצפה מהאישה שתתפרע ותשתגע שתסיר מעצמה את כל המגבלות התרבותיות.

אתם ודאי חושבים לעצמכם מה הבעיה שלי, הרי ישנן הרבה נשים שאוהבות סקס פרוע ומשוגע, אך תתפלאו לגלות כמה מהר הן שמות גבולות כשמנסים לדחוק אותן טיפה מעבר לאוזר הנוחות שלהן. עם זאת, אנו חיים בעולם רבגוני עם אינסוף אפשרויות ולכן לשמחתי הרבה מצאתי לעצמי אישה לטעמי – בובה פראית אמיתית.

לרוב אומרים שהישראליות נוטות קצת לביישנות בין-הסדינים, אך גילתי שברגע שיש מרחק ווירטואלי בינינו, הן משתחררות. עם הבובה הפראית הזו נפגשתי במקרה שעברתי על האפשרויות השונות של איזה אתר מצלמות סקס פופולארי. מהרגע הראשון המבט שלה שידר לי שהיא חסרת גבולות במיטה.

התחלנו את השיחה כשהיא כבר ערומה לגמרי, כששאלתי אותה מדוע היא לא מחכה קצת, מושכת קצת זמן שיחה עם הבגדים עליה; היא פשוט חייכה ואמרה שבשבילה עירום זו רק ההתחלה. בניגוד לאחרות היא לא שאלה מה מעניין או מושך אותי במיוחד, היא פשוט החלה לאונן עם ויבראטור שחור ענק. היא החלה להכניס ולהוציא אותו במהירות מתגברת, תוך שהיא נושכת את שפתיה ומביטה לעבר המצלמה ודרכה לתוך עיני. לאחר כמספר דקות בהן הבטתי כמהופנט לתוך עיניה היא החלה לגנוח ולגנוח חזק! פניה השתנו במהירות וקפצו מהבעה אחרת לאחרת. היא הביטה בי כאחוזת טירוף. האינטנסיביות הזו עוררה אותי מאוד ומבלי לשים לב מצאתי עצמי מאונן בנמרצות מול מסך המחשב, ללא חומר סיכה וללא שום תכשיר שכזה – בצורה טבעית לגמרי. כשהיא גמרה היה נדמה כאילו החדר שלה רועד כולו יחד עם גופה שהתעוות לכיוונים שונים. כשהיא גמרה בעוצמה, גמרתי גם אני בעוצמה שלא חשתי לפני-כן.

אחרי חוויה מדליקה שכזו תיארתי לעצמי שמדובר בחוויה חד-פעמית שלא תחזור על עצמה, מה רבה הייתה הפתעתי כשפגישה הווירטואלית הבאה היא הצליחה להתעלות על עצמה!

בפגישה הבאה שלנו היא הביאה חברה... העניין התחיל כשהיא רכונה בתנוחת 'דוגי' כשהפרופיל שלה מופנה למצלמה. חשבתי שהיא מתכננת לעשות איזה ריקוד, אך מאחוריה הופיעה חברה נוספת עם דילדו קשור אליה בהתקן סטרפ-און. בחיים לא צפיתי בסקס לסבי סוער כמו באותה פגישה... היא זיינה אותה בעוצמה רבה ובפראות.

אך זה היה רק השלב הראשון, לאחר מכן התחלפו התפקידים והבובה הפראית שלי הוכיחה כי בסקס פראי אין לה מתחרות. היא גרמה לבחורה לצרוח בעוצמה כמו שלא דמיינתי שקיימת, מה שכמובן הוביל לגמירה חזקה מאוד מצידי.

בחורות נוספות שעשויות לעניין אותך

bianca

אונליין

karren

אונליין

megi

התקשר

nicole

התקשר